sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Joulukalenteri ja muuta jouluista touhua

Osallistuin muutaman Naantalin kerhokaverini kanssa joulukalenterivaihtoon. Vaihdoin muutaman luukun myös Tuikun ja Marikan kanssa. Tänään oli vihdoin aika avata ensimmäinen luukku. Koska osa meistä avaa luukkuja vähän eri järjestyksessä, en voi vielä paljastaa, mitä tämänpäiväisestä luukustani löytyi.

Kuvassa myös Honeyn oma joulukalenteri, jonka luukuista löytyy pakastekuivattuja tonnikalakikkaroita, ilmeisen herkullisia.

Tänään jatkoimme Naantalin kerhotapaamisessa massailua siitä mihin viimeksi jäimme. Minä leipaisin muutaman joulutortun.

Kannu Soile Touran käsialaa, luumuhillo ja torttutaikinalevyt Saara Vallinevan taitavista käsistä, molemmat ostettu fb-kirppikseltä.
Massailun lomassa nautimme glögiä ja pipareita sekä vaihdoimme pikkujoulupaketit. Minulle osui Arjan paketti, josta löytyi kakkukupu, peili, itse tehty kahvimylly, lasihelmet, lasisia putkihelmiä ja kukka-aihioita myöhempää askartelua varten.
Minä olin laittanut pakettiin Bonnie Lavishin kitistä valmistamani joulutähden ja pari jouluista lautasta.

2 kommenttia:

  1. Oli mukava leipomusheti, minä vaivasin ja vaivaiin, valmista ei vain tuntunut tulevan... mukavaa oli joka tapauksessa.

    VastaaPoista
  2. Kuvat kertovat kyllä enemmän kuin tuhat sanaa - hienoja aikaansaannoksia!

    VastaaPoista

Kiitos kommenteistanne! Thank you for your comments!